.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شكايت پگاه گيلان از ابراهيم تقي‌پور

قرارداد نهايي "ابراهيم تقي‌پور" با باشگاه پگاه با حضور وي در دفتر باشگاه به ثبت رسيده است و پيوستنش به استقلال جنبه قانوني ندارد.

به گزارش شمال نیوز، اسماعيل شاد، مديرعامل باشگاه پگاه در گفت‌وگو با ايسنا با انتقاد از رفتار غيرحرفه اي مدافع مازندراني خود اظهار داشت: تقي پور در شرايطي قرارداد خود را با استقلال تهران به ثبت رسانده كه چند روز پيش قراردادش به مدت يك‌سال ديگر در دفتر هيات فوتبال گيلان ثبت شده است، ما با وي قرارداد نهايي امضاء كرده‌ايم و عدم حضورش در هيات فوتبال گيلان به منزله انصراف از حضور در پگاه تلقي نمي شود.

وي افزود: ابراهيم تقي‌پور پس از توافق با ما در تمرينات روز يك‌شنبه هم حضور يافت ولي همان شب در تماس با دكتر ذوالفقارنسب و بدون هماهنگي با مسئولان پگاه بدون اجازه تمرينات را ترك كرد تا اينكه مطلع شديم وي براي مذاكره با استقلال در تهران به سر مي برد.

شاد متذكر شد: باشگاه اين حركت غيرحرفه اي تقي پور را پيگيري مي كند ما از اين بازيكن شكايت كرده‌ايم و قطعا بايد پاسخگوي مسئولين و هواداران پگاه باشد، ولي در صورت بروز مشكل مي توانست با ما صحبت كند كه در اين‌صورت نهايت همكاري را در اين خصوص انجام مي داديم ولي پيوستن به تيم ديگر آن هم در شرايطي كه هنوز بابت قرارداد فصل گذشته با پگاه تسويه حساب نكرده به دور از اصول حرفه اي فوتبال است.

مديرعامل پگاه در پايان درمورد شايعات اخير مبني بر احتمال جايگزيني هادي تاميني به جاي تقي پور خاطرنشان كرد: تاميني با ملوان قرارداد دارد، باشگاه پگاه به هيچ عنوان با بازيكني كه با تيم ديگري قرارداد داشته باشد مذاكره نمي كند، هرچند جذب بازيكن از ملوان به دنبال تضعيف اين تيم نيست و اعتقاد داريم هر دو تيم بايد با قدرت در ليگ برتر ظاهر شوند، ما رضا نيك نظر را هم در شرايطي به خدمت گرفتيم كه با ملوان به توافق نرسيده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.